Mechaniky Sword & Shield: Dynamická rychlost

Tento článek je součástí série článků o nových mechanikách Pokémon Sword & Shield.

  1. Mechaniky Sword & Shield: Dynamax
  2. Mechaniky Sword & Shield: Dynamická rychlost
  3. Mechaniky Sword & Shield: Dostupnost útoků
  4. Mechaniky Sword & Shield: Buffy a nerfy
  5. Mechaniky Sword & Shield: Intimidate

Pokud přecházíte ze starších her nebo jste začátečníci, doporučujeme pročíst celou sekci.

Dynamická rychlost

V Gen VIII se nově rychlost přepočítává dynamicky během kola po každé akci. Ukážeme si na příkladech, jak to můžete využít v zápasech:

Příklad 1:
Choice Scarf Dracovish stojí proti Whimsicottovi a Arcaninovi.
Dracovish by normálně díky Scarfu předběhl Arcanina a sundal ho na jednu ránu Fishious Rendem.
Whimsicott použije Tailwind, který díky prioritě z Pranksteru jde jako první. Díky novým mechanikám se přepočítá rychlost.
Arcanine je v Tailwindu rychlejší, než Choice Scarf Dracovish, a sundá Dracovishe na jednu ránu Play Rough.

Příklad 2:
Rychlý Arcanine s Will-O-Wisp bez Intimidate stojí proti Sand Rush Excadrillovi a druhému pokémonovi v normálním počasí.
Arcanine by normálně byl rychlejší, než Excadrill, zapálil by ho pomocí Will-O-Wisp a Excadrill by se sníženým Attackem z burnu Arcanina nemohl sundat na jednu ránu.
Excadrillův partner stáhne na Tyranitara. Tyranitar příchodem do hry aktivuje Sandstorm. Sandstorm aktivuje Excadrillovi Sand Rush.
Po přepočítání rychlosti je Excadrill rychlejší a sundá Arcanina na jednu ránu Ground útokem, než stihne Arcanine cokoli udělat.

Omáčka: https://www.trainertower.com/pokemon-sword-and-shield-new-competitive-features-and-mechanic-changes/

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *